پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112261
بازداشت‌متهمان‌جديد درپرونده‌اخلال‌دربازار ارز
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 931

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از مهر: دادستان تهران با اشاره به بازداشت 30 اخلالگر بازار ارز گفت : پرونده متهمان اصلي اخلال در بازار ارز به زودي به دادگاه فرستاده مي شود.
 
عباس جعفري دولت آبادي در مصاحبه اي که سايت دادستاني تهران آن را منتشر کرده است ،تاکيد کرد: مبارزه در اين زمينه صرفا نبايد به اقدامات قضايي محدود شود بلکه بايد همزمان با آن سياست هاي ارزي مناسب از جمله تامين ارز براي تامين کالاهاي اساسي و خدمات مورد نياز مردم، خريد و فروش ارز در مراکز رسمي تحت نظارت بانک مرکزي و اتخاذ سياست هاي پولي و اقتصادي متناسب با شرايط فعلي کشور اتخاذ شود.
 
وي افزود : اقدام دادستاني تهران در مبارزه با جرائم ارزي ، اخلالگران بازار ارز و قاچاق ارز و طلا  در چارچوب وظايف قانوني دستگاه قضايي آغاز شده و دادستاني تهران با همکاري پليس و نيروهاي امنيتي پس از شناسايي اخلالگران عمده بازار ارز ، مبادرت به دستگيري و بازداشت آنان کرده است.
 
دادستان تهران در ادامه افزود: تاکنون 30 نفر از متهمان اصلي اخلال در بازار ارز کشور بازداشت شده اند و تحقيقات از آنان توسط کارشناسان مجرب آغاز شده است . از اين عده مقادير زيادي ارز، طلا و سکه طلا که از طريق خريد و فروش غير مجاز ارز بدست آمده ، کشف شده است.
 
جعفري دولت ابادي با اعلام اينکه متهمان ديگري نيز در اين زمينه شناسايي و تحت تعقيب قضايي قرار گرفته اند، افزود انجام تحقيقات متهمان بازداشت شده در حداقل زمان ممکن به اتمام خواهد رسيد و پرونده آنان پس از تکميل تحقيقات جهت رسيدگي به دادگاه ارسال خواهد شد.
 
دادستان تهران با تاکيد بر اينکه با متهمان اين قبيل جرائم با شدت و بدون هرگونه اغماضي برخورد خواهد شد تاکيد کرد مبارزه با اخلالگران عمده ارزي هم چنان ادامه خواهد يافت.
 
جعفري دولت آبادي در پايان از مردم نيز خواست در اين مبارزه ضمن همکاري با دادستاني و پليس، براي تامين ارز مورد نياز خود صرفا به مراکز رسمي و مجاز تحت نظارت بانک مرکزي مراجعه کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html